Sunday, November 13, 2016

Negeri di Bawah Bayu - Kota Kinabalu, Sabah ( 1 )

Alhamdulillah..

Kali ini perancangan  yang di buat last minute meninggalkan memori yang tersendiri dan amat manis untuk dikenang. Flight dibooked seminggu sebelum bertolak, mujur Air asia mengadakan promosi. Dikenakan tambang sebanyak rm1,850 untuk 7 orang, amat berbaloi rasanya. Aida sekeluarga juga turut serta bila dapat tau kitorang nak pergi. Double excited anak2  bila tau Mak Tam sekeluarga turut serta. Mujur seat masih ada.

Khamis, 3.30 am Aida sudah menunggu di depan rumah. Tiba di klia 2 sejam kemudian. Sempat solat Subuh di airport sebelum bertolak pada 6.25 am. Tiba di Lapangan Terbang Kota Kinabalu 2 stgh jam kemudian. Van 14 seater sudah siap menunggu,  semuanya telah diuruskan oleh bff, Sham  semasa di Semenanjung lagi. Alhamdulillah segalanya dipermudahkan Allah.

KUNDASANG

Tugas memandu diambil alih oleh pak supir@nizam...Sham sebagai pemandu pelancong menunjuk arah dengan bantuan applikasi waze. Akim pun excited nk tunjuk jalan..h ehe. Terus menghala ke Kundasang..singgah untuk minum pagi dulu sebelum.ke rumah terbalik dan muzium 3D.

Klau x silap tiket rm10 dikenakan untuk rumah terbalik dan rm25 untuk muzium 3d. pakej untuk keduanya rm31++.

Sementara menunggu untuk ke boarding area
Sempat bergambar sebaik tiba di Lapangan Terbang Kota Kinabalu
Gambar yang ni paling win..he he
Rumah terbalik
muzium 3d..macam real,kan..tipah tertipu, tertipu...he he

lagi..rumah terbalik
muzium 3d...Atam kata gambar ni Iman champion..ha ha
4 beradik beraksi
siapa besar..he he
twink, twink...

No comments:

Post a Comment