Wednesday, October 23, 2013

Salam Aidil Adha & Cameron Highlands


Salam Aidil Adha buat semua.

Memandangkan cuti yang bersambung selama 4 hari,  En shamnyer berhajat menggunakan sebaik-baiknya masa yang ada...time quality katanya...maklumlah sering outstation... sesekali cuti panjang harus digunakan sebaiknya.

Asalnya nak ke Penang tapi atas permintaan Iman. Shasha dan Sarah, tiba juga di Cameron Highlands petang Sabtu itu. Lagipun dekat sikit dan isninnya Iman, Shasha dan Danial harus bersekolah pula.

Tiba di Ringlet, hujan renyai2 menyambut kedatangan kami. Menginap di komardi, rumah teres berkonsep inggeris yang mempunyai dua bilik dan 2 bilik air jug a ruang tamu comel untuk kami berkumpul menonton tv..mujur ada astro dan wifi percuma turut disediakan.

Tenang, segar dan amat sejuk dek hujan yang turun...itulah kesimpulannya.

Petang, ke taman berhampiran dan terus dinner di Medan selera berdekatan. Mujur masih ada kedai yang dibuka, maklumlah orang sudah mula bercuti untuk menyambut  Aidil Adha.

Keesokan paginya, sejuk sungguh kerana hujan yang turun, breakfast di gerai di tanah rata. Mujur hujan berhenti sebaik tiba di Mardi..jadi sempat melawat di sekitar...alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment