Tuesday, July 30, 2013

Aidil fitri 2012 (2)


Susah payah apak dan mak datang jadi paksa diri juga  makan sesuap dua  walau tekak dan perut masih belum menerima apa-apa pun. 
Begitulah kisahnya. Raya ke 2 walaupun badan masih lemah, menggagahkan diri juga ke Pantai Dalam. Orang dah habis raya, kita baru nak raya...he he. Kali ni gambar raya pun tak ada..hu hu.




Kalau tak silap raya ke 3 atau ke 4, seluruh adik-beradikku datang beraya di rumah. Diorang ni selalunya bagi notis sehari dua aje sebelum datang..x kisah pun, kan raya..kuarkan apa yang ada saja dan amat berbesar hati akan kedatangan mereka. Maklumlah...bukan selalu dapat peluang begini...

Oleh kerana setahun dah berlalu..menu APA yang dihidang pun dah x ingat..he he







Berjanji berjumpa di rumah Pak Cik di Ampang kerana kami perlu mengemas rumah terlebih dahulu dan pack baju kerana akan bermalam di Seremban. Tapi x sempat, terus berjumpa di rumah Azie di Setapak.

Dari situ ke puchong, rumah Nazri Dan seterusnya ke Rinching rumah Along..dah tengah malam. Sampai di rumah Alang pukul 3 pagi..apalagi..lepas bersihkan badan terus tidur . 

Keesokannya beraya lagi ke rumah saudara mara di sekitar Seremban, Nilai dan Beranang. Dan yang penting menziarah pusara arwah abah dan  mak..semoga segala urusan mereka dipermudahkan di sana, agar mereka ditempatkan dikalangan para solehah...amin! Alfatihah...


n


No comments:

Post a Comment