Tuesday, September 9, 2014

Bulan Merai Cinta...


Ogos datang lagi, membawa seribu makna yang tersirat. Bulan yang amat istimewa dan terpulang kepada masing-masing untuk merainya. Ada yang memilihnya untuk menghebah di facebook hadiah yang diterima untuk dikongsi perasaan ria bersama  teman. Bagiku pula cukuplah sederhana sahaja, tak kira apa jua acaranya..cuma berkongsi dengan yang tersayang dan  teman rapat yang memahami waktu susah dan senang.

Sedikit nota atau bingkisan cinta dari sang suami sudah lebih mencukupi bagi semua para isteri. Tiada yang lebih membahagiakan bila segala pengorbanan, penat lelah dihargai suami.


Menoleh ke belakang..alhamdulillah dengan kehidupan yang Allah kurniakan. Segala suka duka,  pahit manis yang tidak akan dilupa hingga bila-bila. Segala kesilapan dan keterlanjuran  tidak boleh diubah lagi.
Happy Anniversary buat suamiku yang tercinta. Semoga kasih sayang yang termeterai bertambah mekar hingga ke jannah...in shaa Allah. 19 thn @ 26 thn merupakan satu jangka masa yang bukan sekejap..bertindak matang sebelum membuat sesuatu keputusan supaya tidak menyesal di kemudian hari.

Ingin juga berkongsi kegembiraan bersama ibu dan bapa mentua yang menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke 50.(walaupun diorang x ingat tarikh sebenar) juga adik ipar, Muhammad Sallehudin yang baru aje melangsungkan perkahwinan pada 30/8/14 yang lalu. Tidak lupa buat sahabat baik, Zuraini Kamaruzaman yang sama-sama sibuk menguruskan perkahwinan 19 tahun yang lalu.

Semoga hari-hari yang mendatang akan lebih menjanjikan kebahagian, ketenangan, kejayaan dunia & akhirat dan  limpah rahmat Allah yang tiada batasan..


No comments:

Post a Comment