Sunday, May 26, 2013

Cuti sekolah sudah bermula. Siang-siang lagi Iman dah inform " mama, minggu pertama cuti kita ada kelas tambahan sampai hari Rabu, bang long pun sama. Minggu kedua kita free. Kita nak gi jalan mana, ma?" hmm..

Semalam 25 May merupakan hari lahir suamiku. Sehari sebelumnya kami ke Pantai Dalam menziarahi mentua. Alhamdulillah sihat keduanya, cuma mak mengalami alahan pada kakinya yang memerah. Kesian mak..kalau tidak dijaga pemakanan begitulah keadaannya. Sekejap baik, sekejap jadi semula..tentu gatal dan pedih pula pada pecah-pecah yang ada..
Petang tu Naza datang, bawa bihun goreng lagi...sedap tu..sebelah malamnya En Shamnya keluar membeli lauk dan kek (birthday eve? He he)
Happy Birthday, Sayang..semoga dikurniakan dan sentiasa diberi hidayah oleh Allah agar menjadi seorang yang beriman dan mampu membimbing isteri dan anak-anak ke jalan yang diredhaiNya hingga ke jannah..in shaa Allah. Semoga Allah sentiasa memberkati dan merahmati setiap langkah dan usaha dalam segala lapangan. Di beri kesihatan yang baik, umur yang panjang dan dimurahkan rezeki sentiasa. Juga diberi kebahagiaan dan selamat dunia & akhirat....amin!


No comments:

Post a Comment