Saturday, January 28, 2012

JOM GI TAIPING

Cuti Tahun Baru Cina yang baru aje berlalu ni, awalnya  tak ada plan nak ke mana-mana, sebab bila dah last minute semua hotel dah penuh. Tapi..tak boleh jadi nih..akhirnya Che' Shamsulnya membuat panggilan ke Taiping. Nasib baik apartment kawan sekolahnya dulu di Bukit Merah boleh digunakan. Maknanya ke situlah destinasi kami sekeluarga, kali ini Aida & family pun join kitorang..

Tapi hari Sabtu tu, jalan punyalah jam giler..Aida sampai pening-pening kepala sebab terpaksa mengharungi jam selama 9 jam (dari Ukay Perdana, Ampang)..he he he




Danial & Haikal..tetiba di tengah tasik, hujan lebat..basah kuyup le..

Dina, Sarah, Hakim & Haikal di Muzium Taiping






Sarah & Dina semasa menaiki feri di Taman Tasik Taiping.

Lihatlah dunia...jgn tak tau, gelongsor ni jugalah yang sering kami kunjungi sewaktu kecil dahulu setiap kali balik ke Taiping..


Dina & Danish..

Sarah, Dina, Danish & Hakeem


Sempat singgah di Muzium & Taman Tasik Taiping. Agak menarik di muzium yang memang telah lama tidak kami kunjungi. Sedang anak-anak berseronok di Taman Tasik..hujan pula turun dengan lebatnya..habis semua basah kuyup..ish ish ish..

Bagaimanapun seronok bila melihat anak-anak gembira /seronok, ditambah pula dapat bersama dengan sepupu-sepupu kecil mereka. Ada rezeki kita jalan lagi ek..

No comments:

Post a Comment